Házhozszállítás díja Magyarországon GLS Futárszolgálattal
0-24.999 Ft-ig 1990 Ft
25.000 Ft felett ingyenes
utánvét díj +300 Ft
GLS csomagautomata
0-24.999 Ft-ig 1500 Ft
25.000 Ft felett ingyenes
kizárólag bankkártyás előrefizetés esetén érhető el!
Házhozszállítás díja Magyarországon MPL Futárszolgálattal
0-24.999 Ft-ig 2190 Ft
25.000 Ft felett ingyenes
utánvét díj +300 Ft
Szállítási díj Magyarországon MPL csomagautomatába
0-24.999 Ft-ig 2190 Ft
25.000 Ft felett ingyenes
GLS árak külföldi rendelés esetén:
Szlovákia, Románia, Cseh Köztársaság, Ausztria, Németország egységesen 4990 Ft. A szolgáltatás kizárólag előrefizetés esetén érhető el!
FIZETÉSI FELTÉTELEK:
Vásárlóink kétféle fizetési mód közül választhatnak: Bankkártyás fizetés előre a webshopon, a rendelés rögzítésekor, illetve amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor a GLS futárszolgálat munkatársának kívánja kiegyenlíteni készpénzben, akkor válassza az "Utánvétel" fizetési módot. (utánvét díja + 300 Ft)
A külföldről érkező rendeléseket kizárólag bankkártyával előre fizetés esetén szállítjuk ki.
HÁNY NAPON BELÜL KAPOM MEG A RENDELÉSEM?
Munkanapon a 12:00-ig leadott rendeléseket másnap átadjuk a futárszolgálatnak, a 12:00 után leadott rendeléseket 2 munkanapon belül adjuk át a futárszolgálatnak*. A futár az átvételtől számított következő munkanapon szállítja ki a csomagot. Ez átlag 3-5 munkanapot jelent.
**Magyar Posta által kiszállított rendelések szállítási ideje 5-10 munkanap is lehet.
Külföldi rendelés esetén 5-7 munkanap is lehet.
MIKOR ÉS HOGYAN TÖRTÉNIK A KISZÁLLÍTÁS?
A kiszállítást Magyarország egész területén a GLS futárszolgálat végzi, munkanapon 8-17 óra között történik. A kiszállítás megkezdéséről e-mail üzenetben tájékoztatunk. A futárszolgálat maximum kettő alkalommal kísérli meg a csomag kézbesítését. Két sikertelen próbálkozás után visszakerül a központi raktárba.
Külföldön a kiszállítást szintén a GLS végzi. A kiszállítás időpontjáról e-mail üzenetben tájékoztatást küldenek.
HONNAN TUDHATOK MEG BŐVEBB INFORMÁCIÓKAT A CSOMAGOMRÓL?
Amint átadtuk szerződött futárszolgálati partnerünknek a csomagodat, e-mailben küldünk egy értesítést, amiben lesz egy csomagszám, mellyel nyomon követheted a rendelésed útját partnerünk weboldalán (https:///).
NEM TALÁLT OTTHON A KÉZBESÍTŐ? INGYENESEN ÚJRA KISZÁLLÍTJUK!
Amennyiben nem talál otthon a futár a kézbesítés napján, a következő munkanapon újra meg fogja próbálni a kézbesítést! Bővebb információt a többszöri kézbesítésről a GLS ügyfélszolgálata tud adni.
Ügyfélszolgálati telefonszámuk:
MILYEN EXTRA SZOLGÁLTATÁSOKAT KÉRHETEK?
- 1 órával a kézbesítés előtt felhív a futár telefonon
- délelőtti kézbesítés
Ezek a szolgáltatások számodra ingyenesek. Amennyiben élni szeretnél valamelyikkel, kérjük a pénztárban a megjegyzés mezőben jelezd nekünk!
NEM VAGY OTTHON EGÉSZ NAP? KÉRD CSOMAGPONTRA!
Válassz több, mint 650 csomagpont közül és vedd át a rendelésed, amikor kényelmes! A csomagpont maximum 5 napig tarja a csomagod, úgyhogy siess!