Fizetés, szállítás

Magyarország területén belüli szállítási díjak
GLS házhozszállítás (utánvét díj +300 Ft) a kiszállítási díj 1990,-Ft
GLS csomagpont (utánvét díj +300 Ft) a kiszállítási díj 1500,-Ft
GLS csomagautomata (utánvét díj +300 Ft) a kiszállítási díj 1500,-Ft
MPL Házhozszállítás (kizárólag bankkártyás fizetés!) a kiszállítási díj 2190,-Ft

25.000 FORINT FELETTI RENDELÉS ESETÉN INGYENES!

 


GLS árak külföldi rendelés esetén:

Szlovákia, Románia, Cseh Köztársaság, Ausztria, Németország egységesen 4990 Ft.
A szolgáltatás kizárólag előrefizetés esetén érhető el!


 

 

FIZETÉSI FELTÉTELEK:

Vásárlóink kétféle fizetési mód közül választhatnak: Bankkártyás fizetés előre a webshopon, a rendelés rögzítésekor, illetve amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor a GLS futárszolgálat munkatársának kívánja kiegyenlíteni készpénzben, akkor válassza az "Utánvétel" fizetési módot. (utánvét díja + 300 Ft)

A külföldről érkező rendeléseket kizárólag bankkártyával előre fizetés esetén szállítjuk ki.


HÁNY NAPON BELÜL KAPOM MEG A RENDELÉSEM?

Munkanapon a 12:00-ig leadott rendeléseket másnap átadjuk a futárszolgálatnak, a 12:00 után leadott rendeléseket 2 munkanapon belül adjuk át a futárszolgálatnak*. A futár az átvételtől számított következő munkanapon szállítja ki a csomagot. Ez átlag 3-5 munkanapot jelent.

**Magyar Posta által kiszállított rendelések szállítási ideje 5-10 munkanap is lehet.

Külföldi rendelés esetén 5-7 munkanap is lehet.

 

MIKOR ÉS HOGYAN TÖRTÉNIK A KISZÁLLÍTÁS?

A kiszállítást Magyarország egész területén a GLS futárszolgálat végzi, munkanapon 8-17 óra között történik. A kiszállítás megkezdéséről e-mail üzenetben tájékoztatunk. A futárszolgálat maximum kettő alkalommal kísérli meg a csomag kézbesítését. Két sikertelen próbálkozás után visszakerül a központi raktárba. 

Külföldön a kiszállítást szintén a GLS végzi. A kiszállítás időpontjáról e-mail üzenetben tájékoztatást küldenek.

 

HONNAN TUDHATOK MEG BŐVEBB INFORMÁCIÓKAT A CSOMAGOMRÓL?

Amint átadtuk szerződött futárszolgálati partnerünknek a csomagodat, e-mailben küldünk egy értesítést, amiben lesz egy csomagszám, mellyel nyomon követheted a rendelésed útját partnerünk weboldalán https://gls-group.com/HU/hu/csomagkovetes

 

NEM TALÁLT OTTHON A KÉZBESÍTŐ? INGYENESEN ÚJRA KISZÁLLÍTJUK!

Amennyiben nem talál otthon a futár a kézbesítés napján, a következő munkanapon újra meg fogja próbálni a kézbesítést! Bővebb információt a többszöri kézbesítésről a GLS ügyfélszolgálata tud adni.

Ügyfélszolgálati telefonszámuk:  https://gls-group.com/HU/hu/kontakt/elerhetoseg/

 

MILYEN EXTRA SZOLGÁLTATÁSOKAT KÉRHETEK?

  • 1 órával a kézbesítés előtt felhív a futár telefonon
  • délelőtti kézbesítés

Ezek a szolgáltatások számodra ingyenesek. Amennyiben élni szeretnél valamelyikkel, kérjük a pénztárban a megjegyzés mezőben jelezd nekünk!

 

NEM VAGY OTTHON EGÉSZ NAP? KÉRD CSOMAGPONTRA!

Válassz több, mint 650 csomagpont közül és vedd át a rendelésed, amikor kényelmes! A csomagpont maximum 5 napig tarja a csomagod, úgyhogy siess!